1. Cíle eventu a očekávání klienta
Udělejte si s klientem podrobný brief. Definujte si společně cíle a očekávání.
 

2. Výběr lokace a termínu
Pečlivě vybírejte lokaci i termín s ohledem na druh eventu a příležitost, ke které se váže.
 

3. Nápad
Kdo má nápad, má vyhráno. Buďte kreativní a zároveň respektujte charakter a přání klienta.
 

4. Zlatý hřeb
Pozvěte oblíbenou kapelu, zajímavého hosta, sportovce nebo módní ikonu.
 

5. Zážitek
Zajistěte pro klienta a jeho hosty nevšední zážitek - mimořádnou událost. Budou na to roky vzpomínat.
 

6. Dodavatelé
Spolupracujte s prověřenými, osvědčenými a spolehlivými dodavateli. Zajistí vám to hladký průběh akce.
 

7. Příprava
Precizní příprava je polovinou úspěchu. Vytvořte si scénáře (včetně těch krizových), check listy, realizujte zkoušky, generálky.
 

8. Realizace
Při samotné realizaci jsou klíčoví lidé. Sestavte si kvalitní a zkušený tým.
 

9. Uzavření eventu
Nezapomeňte uzavřít účty a zaplatit faktury.
 

10. Vyhodnocení
Vyhodnoťte spolu s klientem, jak se akce povedla. To samé udělejte i interně.
Z případných chyb se poučte.