JAKUB CHOUTKA (40)

Event Managementu se věnuje od roku 1995. Má celosvětové zkušenosti, realizuje nejnáročnější eventy v ČR a akce, které má s jeho týmem pod produkčním vedením, získávají česká i zahraniční ocenění. V květnu 2016 byl v rámci Czech Event Awards oceněn titulem Event manažer roku. Reference: cz.linkedin.com/in/jakubchoutka

Dobrá práce se cení všude na světě a my máme co nabídnout. Nebojíme se. Můžeme bez problému přijímat zakázky ze zahraničí, protože umíme odvést stejně kvalitní práci. Často možná i lepší, protože náš specifický přístup k řešení problémů nese rukopis toho dobrého, co se v české nátuře nachází. Skvělá zpráva pro všechny ty, kteří si uvědomili potenciál tohoto marketingového nástroje pro svoji interní nebo externí komunikaci.

Co to v roce 2016 znamená pro vás – klienty?

Ti osvícenější přestávají zadávat exaktní postup průběhu celé akce, ale zadávají cíl. Umíte formulovat pocit, myšlenku, kterou chcete v hostech zanechat. Nezadáváte detailní scénář, konkrétní vystoupení. Víte, že se můžete spolehnout na eventové agentury, které dokáží přetavit zadání do reálného tvaru, zhodnotit nejlepší podobu, přinést skvělé technické a kreativní řešení a najmout tuzemské i zahraniční dodavatele nebo umělce, o kterých jste ani neslyšeli. Agentura je pro vás partnerem, se kterým jdete za společným cílem, ne vazalem, nad kterým se švihá bičem.

Zadání má být jako objednávka v baru, kde nemají vůbec žádný nápojový lístek.

S barmanem si chvíli povídáte, co máte rád, jaké drinky při jaké příležitosti pijete, a on vám za chvíli naservíruje kombinaci něčeho, o čem jste neměli ani tušení, že existuje, ale je to přesně to, na co jste měli chuť. Přistupujte tak ke svým agenturám. Mluvte s nimi o tom, jakou chuť má váš event mít, co máte rádi vy, co má ráda vaše značka a co byste rádi servírovali svým hostům. Odměnou vám bude to, že si váš event budou hosté pamatovat. A proto nezapomínejte, že při zadání eventů není důležité jak, ale proč.